
Loovusfestival Kuldmuna premeerib turundusmaailma säravamaid tegijaid
Jaanuari lõpus saab taaskord alguse loovusfestivali Kuldmuna konkurss, mis on juba 21 aastat olnud turundusvaldkonna agentuuride ja klientide meistrivõistlus ning uute säravate staaride kasvulava. Turundusmaailma parimad saavad auhinnaga pärjatud 15. märtsil Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal.

Kuldmuna võistlustööde vastuvõtt on alanud!
Turundajatel on
taaskord aeg mõelda läbi kõik oma viimase aasta originaalsemad, loomingulisemad
ja silmapaistvamad tööd, sest tänasest kuni 25. veebruarini saab need esitada
Eesti suurimale ja prestiižseimale reklaamikonkursile Kuldmuna. Parimad
kuulutatakse välja Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal 15. märtsil.

Rauno Kutti: iga järgmine päev on üllatus ja uus challenge
Tänavune loovusfestival Kuldmuna keskendub turundusvaldkonna noortele tegijatele, mistõttu saab järgnevatel nädalatel tutvuda silmapaistvate turundajatega, kes trotsisid riske ja hakkasid juba varajases eas oma ambitsioone ellu viima. Üheks selliseks on näiteks Eesti suurima sotsiaalmeediabüroo Vurr kaasasutaja Rauno Kutti.

Taevas Ogilvy toetab Kuldmuna noortekonkurssi 10 000 euroga
Tänu Taevale! Reklaamiagentuuride Liidu asutajaliige ja pikaajaline president, Taevas Ogilvy juht Rein Iida ja loovjuht Lauri Tikerpe räägivad, miks Taevas otsustas Kuldmuna noortekonkursi korraldamist ja auhinnafondi 10 000 euroga toetada ning mis ootab ees tänavu Taeva Pesamuna nime kandva konkursi osalejaid ja võitjad.

Noor turundustalent, võta osa Taeva Pesamuna loovkonkursist!
Õpilased, üliõpilased, töötavad noored, rööprähklustalendid, teravad ja värvilised pliiatsid – kõik on oodatud osalema Taeva Pesamuna konkursil, et näidata oma loovust ja sisu! Meeskondade registreerimine kestab 25. veebruarini (kell 23:59). Registreerida saab aadressil http://defol.io/kuldmuna/2019.

Velveti investeering noortesse: Vähem vaimset prügi
Tänavune Kuldmuna on pühendatud noortele, mistõttu väärivad suuremat tähelepanu ka kõik need, kes eriti hoolsalt seisavad järelkasvu arengu eest. Disainiagentuur Velvet tõdeb, et kuigi noorte järjepidev juhendamine võib agentuurile maksma minna koguni kümneid tuhandeid eurosid, toob see kokkuvõttes siiski kasu.