
Selgusid Kuldmuna 2019 võitjad
Eile, 15. märtsil Kultuurikatlas toimunud pidulikul
auhinnagalal selgitati välja möödunud aasta kõige vägevamad, silmapaistvamad ja
loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning valdkonna tegijad reklaami,
disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.

Aasta üritusturundusagentuur Orangetime Event: Projektijuhid on meil staarmängijad
Kuldmuna 2019 üks kahest Grand prix’st läks jaanuaris Tallinnas
toimunud Coca-Cola Euroopa regiooni aasta tippkohtumise korraldamise eest
üritusturundusagentuuridele Orangetime Event ja Vool Events, kes tegid sellega
Eestis ajalugu nii ürituse mahu, taseme kui keerukuse poolest. See oli esimene
kord, kui Kuldmuna Grand prix võitis üritusturundusagentuur. Ühtlasi võitis Orangetime ka aasta üritusturundusagentuuri tiitli.
Turundajate Liit käis
Orangetime’il nende Telliskivis asuvas oranžis majas külas ja vestles loovjuhi Jorven
Viiliku, projektijuhi Enel
Teinemaa ning partneri Maicken-Ninel Lokotariga.

Taeva Pesamuna lähteülesanne: Digiräuskajat parandab ainult hea sõna
Kuidas vastata absurdsele negatiivsusele? Kuldmunal Taeva Pesamuna konkursi võitnud Daniil Golubev ja Maria Rahamägi lõid vastukaaluks negatiivsetele kommentaaridele lihtsa ja kiire viisi, kuidas väljendada internetis erimeelsust ja kutsuda inimesi üles tuliseks kiskuvaid arutelusid rahumeelselt lõpetama.

Kuldmuna 2019 elutööpreemia pälvis Linnar Priimägi
“Kui ma hakkasin ülikoolis õpetama reklaami, siis levis minu kohta nimi Reklaamiguru. Ma ei sallinud seda, sest guru tähendab väga vana inimest. Nüüd antakse mulle elutööpreemia, nagu ma oleksin homme suremas! Ei! Ei ole see niimoodi!” hüüatab Kuldmuna 2019 galal elutööpreemia pälvinud Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia raudvara Linnar Priimägi, kes mainib oma kõnes ka kolleeg Tiina Hiobit ning muidugi Goethet. Head kuulamist!