Goal of the campaign was to let people know that fast and easy-to-use Post24 parcel sending system was out there and to influence them to chose Post24 when ordering from catalogue or online stores.
The campaign game/application was made to build awareness among target gruop and and to make all winners use the Post24 in real life.
Results: Post24 got over 40 000 fans in 3 weeks. Over 20 000 people played the campaigngame every day during the last week. 303 winners used Post24 in real life when the went to get their giftcards.
Kampaania eesmärk oli teadvustada inimestele, et kiired ja mugavad Post24 pakiautomaadid on olemas ja lisada kindlustunnet kataloogikaubamajadest või veebipoodidest tellimisel valida just see soodne viis kauba kättetoimetamiseks.
Mäng oli üles ehitatud nii, et võimalikult suur hulk kataloogikaubamajade kasutajatest saaksid Post24-st teada ning kõik võitjad prooviksid pakiautomaatide teenuse reaalselt järele.
Tulemuseks oli 3 nädalaga kogutud üle 40 000 Post24 fänni, kellest viimasel nädalal mängis kampaaniamängu igapäevaselt u 20 000 inimest. 303 kataloogikaubamaja kinkekaardi võitjat sai reaalse Post24 pakiautomaadi kasutamise kogemuse, kui nad käisid võidul järel.