Tutvu juhendiga! Kuldmunal on muudatusi nii kategooriates, vaidluste lahendamise korras kui ka Defolios
Kuldmuna toimub juba 27. korda. Vahet pole, kas oled varasemalt töid esitanud sadu kordi või teed tänavu oma suurejoonelist Kuldmuna-debüüti, juhend tuleb põhjalikult läbi lugeda. Nagu ikka, on ka tänavu muudatusi.

Kuldmuna juhendiga saad tutvuda konkursi kodulehel.
Vaidluste lahendamise kord
Tänavuseks Kuldmunaks valmis vaidluste lahendamise kord. Sealt saad teada, mida teha, kui tunned, et žürii on rikkunud sinu õigusi või piiranud sinu vabadust. Täpsemalt loe siit dokumendist.
Uus kategooria
Selleaastane Kuldmuna toob lavale ühe uue kategooria:
14.6 “Üritusturundus (kuni 50 000 € + km)”.
See valdkonnaülene kategooria tunnustab üritusi, olgu need suunatud avalikkusele, sise- või väliskommunikatsioonile, mis on ellu viidud maksimaalselt 50 000 € (+km) suuruse eelarvega (kogu ürituse kulutused kokku).
Ühe lausega öeldes: uus üritusturunduse kategooria, kus saavad mõõtu võtta väiksema eelarvega sündmused.
Muutus nimi ja kadus auhind
Kategooria “PR-kampaaniad” saab uueks nimeks “Kommunikatsioon.” Sellest kategooriast eemaldati auhind 7.6. “Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon.” Põhjuseks see, et seni oli Kuldmunal kaks sarnast autasu: eelpool nimetatud 7.6. ning 4. “Sotsiaalmeedia kampaania.”
Kuigi 7.6. ja sarnased kategooriad on rahvusvahelistel võistlustel populaarsed, siis Eesti PR-agentuurid sinna palju töid ei esitanud ning suur osa projektidest laekus reklaamiagentuuridelt. Seepärast polnud mõtet auhinda selles kategoorias hoida. Kõik sedalaadi tööd saab esitada turunduskommunikatsiooni all olevasse eelpool mainitud sotsiaalmeedia kampaania kategooriasse.
Kahes keeles lühikirjeldus
Alates sellest aastast tuleb töö lühikirjeldus (kuni 400 tähemärki) esitada nii eesti kui ka inglise keeles. Seda seepärast, et sinu võidetud auhinnad oleks Kuldmuna arhiivis kenasti mõistetavad ka välismaalastele.
Munal on värske nägu
Kuldmuna auhinnad on läbinud värskenduskuuri ning võrreldes eelmistega on nad märksa jätkusuutlikumad. Millised munad sa seekord kontorisse tassid? Varsti näed!
Defolio on mõnusam
Defolio sai uue kuue mullu. Vahepealsel ajal on käinud vilgas töö, et lehekülge mugavamaks muuta. Loe, kuidas Defoliot kasutada.
Kindlasti on mõnusamaks läinud maksmine. Tasuda saad kas arve alusel (arve tuleb endale ise Defolios genereerida) või Montonio pangalingi kaudu!
Leheküljelt “My summary” näed kõiki oma esitatud töid ühes vaates. Kui makse laekub meile ülekandega, märgitakse töö makstuks 24 tunni jooksul. Kui maksad pangaülekandega, juhtub see kohe.
NB! Hilinejate vastuvõtu perioodil (13.03-19.03.2025 kell 23:59) saab maksta vaid pangalingi kaudu.
Enne, kui tööde eest maksad, tuleb neid aga esitada. Hõlpsamaks on muutunud “My entries” kasutamine.
Kuldmunale saab esitada nii üksikuid töid, kampaaniaid kui ka seeriaid. Just viimaste esitamine on aastatega aina populaarsem. Tegime muudatusi, et seeriate esitamine oleks sama lihtne ja sujuv, kui teiste tööde esitamine. Lihtsustasime seeria esitamist iga töö juures küsimusega “Is this part of series?”
a) Kui vastad “Yes”, on võimalus seeria seadistada ja sinna töid esitada.
b) Kui vastad “No”, siis sisestad automaatselt üksikut tööd.
Samuti on uuenenud vaade, kuidas kõiki seeria töid kuvataks. Seeria pealkirja saab muuta, vajutades “Edit Title”. Head esitamist!
Kuldmuna 2025 ajakava
- Tööde esmailmumise vahemik: 01.01.2024 –09.02.2025
- Tööde vastuvõtt: 10.02 – 12.03.2025 (23:59)
- Hilinejate vastuvõtt: 13.03 – 19.03.2025 (23:59)
- Kuldmuna pidu: 04.04.2025
- Tutvu varasemate võidutöödega Kuldmuna arhiivist