INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii II juht Kerstin Kessu Raidma: minu ambitsioon on, et võimaluse korral võiks reklaam olla osa kultuurist
On mitmeid inimesi, kes on justkui reklaamiagentuuri Tabasco sünonüümid. 15 aastat seal töötanud loovjuht Kerstin Kessu Raidma on üks neist. Kuldmunal on tänavu tema taltsutada reklaamižürii II. Intervjuus võtsime teemaks head ja halvad tööd, välisfestivalid, reklaami kui kultuurivormi ning palju muud põnevat.
Tähelepanekuid Kuldmuna veebiseminarilt: kuidas loovusfestivalil edukas olla?
Hiljuti toimus Kuldmuna veebiseminar, kus arutlesime Kuldmuna konkursil edukalt osalenud Eesti agentuuridega selle üle, kuidas loovusfestivalil edukas olla. Millele töid esitades tähelepanu pöörata? Loe edasi ja saad teada!
VÕITJA TEADA! Taeva Pesamuna võidu tõid idee, loovus ning läbimõeldus
Tänavu oli Taeva Pesamunast osa võtnud kuni 26-aastastel noortel reklaamitegijatel ees ülesanne, kuidas tuua koolidesse rohkem meesõpetajaid. Lahenduse pidi leidma kõigest 48 tunniga. Kokku esitas oma töö 34 tiimi ning praeguseks on võitja teada.
VAATA NOORTE KAMPAANIAID! Kuus parimat Taeva Pesamuna tööd on selgunud, võidu nimel võistlevad neli
Möödunud laupäeval said Taeva Pesamunal osalenud tiimid ülesandeks meisterdada kampaania, mis tooks koolidesse rohkem meesõpetajaid. Lahenduse leidmiseks oli neil aega kõigest 48 tundi. Shortlisti mahtus kuus tööd, võitja valitakse nelja parima hulgast.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii I juht Valter Jakovski: peame julgustama noori hullu panema ja end otsima
“Varem oli Eesti kommertsdisaini olemus kuidagi väga tuntavalt väljapoole vaatav, praegu aetakse oma asja,” lausub Kuldmuna disainižüri I juht Valter Jakovski. Igapäevaselt disainistuudiot Ruum 414 juhtiva Jakovskiga võtame teemaks disainiuudised ja -kismad, Eesti näo ja Kuldmuna.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Alvar Lonks: ajasin esimest muna päris kaua taga
Idee sündis Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva aastal, kui lansseeriti agentuur Identity poolt tehtud Eesti Sada visuaalne identiteet ja logo. Korraga hakkas netti ilmuma samast logost palju erinevaid versioone, nö paroodialogosid. Selle tuules tekkis ka endal mõte, et miks mitte katsetada, kirjutab Tabasco loovjuht Alvar Lonks.