Mida uut toob Kuldmuna 2021 konkurss?
Kuldmuna 2021 konkursi juhend on tänasest kõigile kandideerijatele tutvumiseks avalik, et ühiselt valmistuda 5. aprillil algavaks konkursiks. Ka sel aastal on juhend saanud sisukat täiendust nii varasemate žüriide ja valdkonna ekspertide konstruktiivse tagasiside ja kogemuse põhjal kui ka aina hoogsamini areneva digivaldkonna tõttu. On lisandunud nii täiesti uusi kategooriaid kui ka löödud lahku ning kirjeldatud täpsemaks olemasolevaid.
Kuldmuna konkursist on oodatud osa võtma nii agentuurid, tellijad kui ka eraisikud. Sel korral ootame tänu tuliuuele kategooriale “Sotsiaalmeedia postitus” osalema ka suunamudijaid ning loodame varasemast veelgi aktiivsemat osavõttu ka disainimeistrite poolt, kes kujundavad raamatuid ja disainivad helikandjaid.
Kuldmuna 2021 konkurss teeb taas koostööd Art Directors Club Estonia ja Eesti Disainikeskusega, kelle liikmetele kehtib kandideerimiseks TULI soodushind.
Peamised uuendused tänavusel Kuldmunal on järgmised:
Eesseisval konkursil on kolm suurt ülemkategooriat:
- Turunduskommunikatsioon;
- Disain ja meisterlikkus;
- Kogemusturundus.
Töid hindab kaheksa valdkonna tipptegijatest koosnevat žüriid:
- Disain I
- Disain II
- Audio & video
- Reklaam
- PR
- Digi
- Üritusturundus
- Taeva Pesamuna
Tutvu Kuldmuna 2021 žüriidega siin!
Uued kategooriaid turunduskommunikatsioonis:
- Reklaam sotsiaalmeedias. Selles kategoorias hinnatakse, kui hästi kasutati sotsiaalmeedia kanaleid ja -platvorme reklaami, reklaamikampaania või pikaajalise strateegilise sotsiaalmeedia kommunikatsiooni elluviimiseks või toetuseks.
- Sotsiaalmeedia postitus. Iseseisev digireklaami lahendus sotsiaalmeedias, mille on loonud suunamudija/postitaja/mõjuliider ise.
- Online reklaamfilm. Reklaamiks mõeldud videoklipp, mis on loodud tasu eest ja avaldatud online meedias.
Disaini ja meisterlikkuse ülemkategooria suurimad muudatused on seotud pakendikategooria uue struktuuriga. Esimest korda Kuldmuna ajaloos hindame teistest eraldi alkohoolsete jookide pakendeid. Ka teised pakendikategooriad on kirjutatud täpsemaks. Seda kategooriat hindab rahvusvaheline žürii, mistõttu on tööd vaja esitada inglise keeles.
Uued kategooriad disainis ja meisterlikkuses:
- Logomärk & logotüüp
- Kasutajakogemus ja kasutajamugavus: UX/UI teekond
Üritusturundus ja muud füüsilise ruumis eksisteerivad turundustegevused on nüüdsest koondatud ühisnimetaja alla kogemusturundus. Üritusturunduse kategooriad ootavad ka kõiki uuenduslikke hübriid- ja virtuaalsündmusi.
Uus kategooria kogemusturunduses:
- Keskkondade ülene kogemus. Siia kategooriasse ootame lahendusi, mis viivad kokku reaalse ja digitaalse maailma, ühendades neid läbi erinevate loovate ja tehniliste võtete.
Tutvu kogu Kuldmuna 2021 juhendiga siin!
Küsimuste korral kirjuta:
Anniken Haldna, TULI