VÕITJA TEADA! Taeva Pesamuna võidu tõid idee, loovus ning läbimõeldus
Tänavu oli Taeva Pesamunast osa võtnud kuni 26-aastastel noortel reklaamitegijatel ees ülesanne, kuidas tuua koolidesse rohkem meesõpetajaid. Lahenduse pidi leidma kõigest 48 tunniga. Kokku esitas oma töö 34 tiimi ning praeguseks on võitja teada.
Žürii hindas esitluste ning põneva arutelu järel kõige kõrgemalt tööd “Mees klassi ees” (autoriteks Reigo Metsik, Mirell Šmidt ja Kätrin Sibul). Kiideti selle detailsust, süsteemsust ja läbimõeldust. Seda tõi hiljem välja ka üks žüriiliikmetest, Optimisti loovjuht Lauri Tikerpe.
“Loovuse osas olid kõik finalistid väga head,” sõnab ta. “Vaatasime rohkem, kuidas loovus, idee ning selle läbimõeldus kokku mängivad. Selles töös on hästi suur osa sõnumil. Pilk haarab kõigepealt sõnumi ning selle kõrvale on leitud hea graafiline element, mis hakkab koos sõnumiga töötama.”
Žüriisse kuulusid peale tema Anne Tääkre (Balbiino), Anne Vetik (Trickster Studios), Eveliina Ots (Noored Kooli), Henrik Salum (Gustav Adolfi Gümnaasium), Reelika Lepp (Omniva) ning Risto Oja (investeerimisfondi juht ja õpetajakoolituse tudeng). Žürii juht oli Taeva strateeg Toomas Järvet.
Teisele kohale platseerus Grete Õunapuu ja Andra Järva töö “Mehed kooli!”, mille puhul kiideti väga selget sõnumit ning eeskujude näitamist. Finaalis olid veel Mari Hairki ja Karolin Linamäe töö “Õpetamisel on jumet” ning Rezete Karu, Aleksandr Vjunovi ja Jelizaveta Karavajeva lahendus “Samm klassiruumi, jälg tulevikku”. Ülejäänud kaks shortlist’i jõudnud tööd leiad siit.
Noored Kooli värbamis- ja turundusjuhil Eveliina Otsal oli hea meel, et Taeva Pesamuna just sellise teema ette võttis.
“Noored Kooli on väga tänulik, et TULI konkursi korraldas ning et Taevas valis teemaks õpetajate järelkasvu.”
Kuidas edasi?
Tööd aitab lihvida Taeva tiim ning see ilmub konkursi meediapartneri Delfi Meedia pindadel. Võitjad saavad oma auhinna kätte Kuldmuna peol, mis toimub 19. aprillil. Võidutiimi kaks liiget sõidavad juunis Cannes’i reklaamifestivali noortekonkursile. Seal peavad nad samuti välja nuputama võimalikult hea kampaania. Kui Taeva Pesamunal oli lahenduse leidmiseks aega 48 tundi, siis Cannes’is kõigest 24 tundi.
Autor: Siim Kera, TULI