INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Piia Põldmaa: pakendi headuse juures on palju rohkem aspekte kui lihtsalt esteetiline välimus
Üht kahest Kuldmuna disainižüriist juhib Taeva kunstiline juht ning ADC Eesti esindaja Piia Põldmaa. Kuidas meie disain elab ning mis näoga Piia supermarketites ringi käib ja pakendeid vaatab?
MINU ESIMENE KULDMUNA | Oliver Lomp: peaks rohkem legodega mängima, tuleb loovusele kasuks
Huvitaval kombel võitsin esimese auhinna Kuldmunal ajal, mil ma reklaamis ei töötanudki. Olin just tulnud pikalt backpacker’i reisilt Aasiast ning töötasin ühes start-upis, mis sisuliselt tegeles meediaväljaannete digitaliseerimisega, kirjutab Sweep Agency partner ja loovstrateeg Oliver Lomp.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Ants Tõnisson: klipp oli eetris vaid kaks päeva, sest ettevõtte omanik käskis selle maha võtta
Alustasin tööd reklaamiagentuuris Tank aastal 2007. Seega esimene Kuldmuna, kuhu ka mõne minu sulest tulnud töö esitada sai, toimus 2008. aastal. Kohe kukkus ka Hõbemuna Tere piimakombinaadi imagoklipi eest, millega seonduv on samas omamoodi kurioosne lugu, kirjutab praegune Tanki kopiraiter Ants Tõnisson.
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Kaarel Grepp: turundajad võiks vaadata peeglisse ja mõelda, et ei pea nii tõsine olema
Alustame Kuldmuna žüriide tutvustamist! Esimesena saab sõna reklaamižürii esimees, AGE Creative (loov)juht Kaarel Grepp. Räägime sellest, milline Eesti reklaam aastal 2023 on ning mida saaks paremini teha?