INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii I juht Valter Jakovski: peame julgustama noori hullu panema ja end otsima
“Varem oli Eesti kommertsdisaini olemus kuidagi väga tuntavalt väljapoole vaatav, praegu aetakse oma asja,” lausub Kuldmuna disainižüri I juht Valter Jakovski. Igapäevaselt disainistuudiot Ruum 414 juhtiva Jakovskiga võtame teemaks disainiuudised ja -kismad, Eesti näo ja Kuldmuna.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Alvar Lonks: ajasin esimest muna päris kaua taga
Idee sündis Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva aastal, kui lansseeriti agentuur Identity poolt tehtud Eesti Sada visuaalne identiteet ja logo. Korraga hakkas netti ilmuma samast logost palju erinevaid versioone, nö paroodialogosid. Selle tuules tekkis ka endal mõte, et miks mitte katsetada, kirjutab Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Mikk Puurmann: agentuur peab olema kliendist sammu ees, näen ikka ja jälle, kuidas selle vastu eksitakse
Jätkame Kuldmuna žüriide tutvustamist. Seekord võtame ette üritusturunduse žürii juhi Mikk Puurmanni, kellega rääkisime lugude jutustamisest, inimlikkusest, aga ka kliendi ja agentuuri suhtest.
INTERVJUU | Kuldmuna digižürii juht Pärtel Vurma: AI ei asenda põnevaid vestluseid, eksperimenteerimist ja avastamist
Värske ilme saanud digikategooria žüriid juhib tänavu disainiagentuuri Velvet juht Pärtel Vurma. Uurisime, miks muudatusi vaja oli; milline on veebilehtede olevik ja tulevik ning mida töid esitades tarvis tähele panna.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Joonas Veelmaa esitleb: “Pesamuna kannatused, tragikomöödia neljas vaatuses”
Taifuuni loovjuht ning mulluse Kuldmuna Grand Prix võidutiimi osaline Joonas Veelmaa meenutab oma konarlikku teekonda esimese munani. Oma roll on nii rahakitsikusel, Red Bullil kui ka erakordselt koledal tööl.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii II juht Jaanus Tamme: tasub meeles pidada, et klient ei ole mitte kunagi rumal
Heal disaineril on anne, tunnetus ja erksad antennid, räägib disainer Jaanus Tamme, kelle ohjata on Kuldmuna disainižürii II. Intervjuus jutustame temaga haridusest, välisklientide teistsugusest suhtumisest ning kiirdisainist.