
Kuldmuna reklaamižürii I juht Rain Pikand: mõtleme üle ning oleme väga arad – seda nii reklaamis, majanduses kui ka valitsemises
Divisioni asutajat ja Eesti reklaamilegendi Rain Pikandit pole mõnda aega TULI veergudel kohanud. Seetõttu võtame jutuajamises temaga turunduse veidi laiemalt käsile. Meenutame olnut ja vaatame ette. Taustal kooruvad munajutud, sest Raini juhtida on Kuldmuna reklaamižürii I.

PANE END KIRJA! Taeva Pesamuna vanusepiir tõusis, esimesed kaks tiimi sõidavad välismaale
Kuldmuna raames toimub taas noortekonkurss Taeva Pesamuna, kus noored reklaamiloojad saavad oma loovuse proovile panna. Seekord ootab pesamunalisi ees mõned muudatused. Konkursile on aega end kirja panna 6. märtsi õhtuni.

Kuldmuna disainižürii I juht Ionel Lehari: elame maailmas, mis on visuaalidega massiivselt ülekoormatud
Võtsime Kuldmuna disainižürii I juhi Ionel Lehariga luubi alla tulevased disainerid, muutused ja võimalused disainimaailmas ning rääkisime, millega peab arvestama, kui on soov oma töö konkursile saata.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Kerstin Kessu Raidma: ma ei teadnud toona reklaamimaailmast suurt midagi, avastasin hiljem, et võitsime
Selleks, et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama algusest – aastast 2003, kui osalesin stilistina teadmatult Kuldmuna võitmises, kirjutab Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma.

Kuldmuna reklaamižürii II juht Magnus Lužkov: turunduses edukaks saada soovival inimesel peab olema kaks töölepingut – üks agentuuriga, teine iseendaga.
Sel aastal hakkab Eesti reklaam paremini elama, usub Optimist Creative’i partner ja tegevjuht Magnus Lužkov. Räägime Kuldmunal reklaamižürii II juhtiva mehega rootslastest, Cannes’ist ja loovtööstusest. Muidugi meie võistlusest ka!

Tutvu juhendiga! Kuldmunal on muudatusi nii kategooriates, vaidluste lahendamise korras kui ka Defolios
Kuldmuna toimub juba 27. korda. Vahet pole, kas oled varasemalt töid esitanud sadu kordi või teed tänavu oma suurejoonelist Kuldmuna-debüüti, juhend tuleb põhjalikult läbi lugeda. Nagu ikka, on ka tänavu muudatusi.