23.03.2023

MINU ESIMENE KULDMUNA | Ann Hiiemaa: ma pole küll olümpiavõitjaks tulnud, aga usun, et esimest Kuldmuna võites valdasid mind samad tunded

Võit ja eufooria! META Advisory partner ja uue äri juht Ann Hiiemaa meenutab värvikalt, kuidas ta oma esimese Kuldmuna sai.

Nagu olümpiavõit! Kuldmunaga poseerivad Evelin Ojamets (vasakul) ja Ann Hiiemaa. Foto: Erakogu

“Teie sõbrannal läks veel hästi. Leidsime siit lausa paar kleiti. Ei tea, kuidas need naised küll koju said,” muigas Saku Suurhalli administraator, kui mu hea sõbranna Marie ühel laupäevasel päeval mu Kuldmuna peol kadunuks jäänud telefonile järele läks.

Aasta oli 2016, minu esimene aasta agentuuris. Minu esimene Kuldmuna gala. Saku suurhall, valged linad, ümmargused lauad ja valge vein. Palju valget veini. PR-kategooriaid oli vaid üks ja see anti õnneks üle kohe peo alguses. Mäletan, et seal oli ka ühe eduka reklaamiagentuuri juht, kes sai oma auhinnad kätte peo lõpus ja iga uue Kuldmunaga muutus tema kõne järjest seosematuks. Lõpuks ei saanudki keegi enam aru, mida ta ütles. Aga see ei takistanud teda lavale tulemast ja kõnesid pidamast.

Olümpiavõit kahvatub esimese Kuldmuna kõrval

META oli PR-kategooria finaalis kahe tööga – Pet City avamiskampaania ja lennujuhtide värbamiskampaaniaga. Mõlemad projektid viisime ellu Evelin Ojametsaga. Kuigi võis arvata, et välja antakse kolm auhinda, siis oli varasemalt näiteid, kus vaid võitja sai Kuldmuna. Seega polnud meil õrna aimugi, kas midagi saame või mitte… Istusime kogu tiimiga lauas ja kuulasime. Kolmandat kohta ei saanud, teist kohta ei saanud, järelikult peame olema esimesed!

Võit! Minu esimene Kuldmuna! Eufooria! Ma pole küll olümpiavõitjaks tulnud, aga ausalt –  usun, et mind valdasid samad tunded, mis valdavad olümpiavõitjaid. Ja siinkohal ei tahaks ma üldse marginaliseerida olümpiavõite, lihtsalt esimene kuldmuna tundus endale ka sama suure tähtsusega. Ja suuri võite tuleb tähistada…Suurelt!

300 kandidaati

Sama põhjalikult kui me META esimest Kuldmuna tähistasime, proovime ellu viia ka oma klientide kommunikatsioonieesmärke. Kuldmuna saime Lennujuhtide värbamiskampaania eest.  Toona oli lennujuhiamet veel võrdlemisi tundmatu. Meie ülesanne oli luua terviklik kampaania, mille raames kutsusime andekaid inimesi lennujuhtideks kandideerima.

Disaini ja visuaali lõi meie hea partner Velvet, META ülesandeks oli viia ellu kommunikatsioonikampaania, mille keskmes olid just tänaste lennujuhtide enda lood. See, kes nad on, kuidas nad said lennujuhiks, mis neile selle juures meeldib ja eelkõige, millised inimesed nad on. Sest me kõik tahame töötada inimestega, kes meid inspireerivad.

Oma töö juures armastan ma kõige enam inimesi ja nende lugusid. Päris inimeste päris lood. See kampaania jääb meelde just nendesamade lennujuhtide pärast – targad, avatud, huvitavad inimesed.  Ja mis kõige ägedam, Vikerraadio toonane peatoimetaja Riina Rõõmus võttis meie pressiüritusele kaasa oma poja, kes lõpuks oli üks kuuest, kes läbis väga tiheda sõela ja lennujuhiks sai. Ühtekokku saime kampaania korras lennujuhi kohale kandideerima üle 300 kandidaadi.

Vaata tööd Kuldmuna arhiivist

Autor: Ann Hiiemaa, META Advisory
Toimetas: Siim Kera, TULI

Minu esimene Kuldmuna on TULI lugudesari, kus Eesti reklaamiinimesed meenutavad esimest Kuldmuna konkursilt võidetud autasu. Kui sul (või mõnel su semul) on jutustada põnev lugu oma esimesest Kuldmunast, anna sellest teada siim@turundajateliit.ee.

Kõik uudised