23.02.2020

Meenuta, millised tööd võidutsesid Kuldmunal eelmisel aastal

Juba kahe kuu pärast, 20. märtsil toimub Kultuurikatlas Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna. Kuna konkursile tööde esitamine algab paari päeva pärast, 25. jaanuaril, siis on õige hetk meelde tuletada, millised olid möödunud aasta võidutööd.

Eelmisel aastal toimunud Kuldmunale esitati rekordarv võistlustöid. 853 laekunud töö seast jagati pidulikul auhinnagalal välja 38 Kuldmuna, 44 Hõbemuna, 42 Pronksmuna ning 5 erimuna. Lisaks moodustati Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia tudengitest varižürii, mis andis välja 44 üllatusmuna.

2019. aasta reklaamiagentuuri tiitli pälvis Optimist, suhtekorraldusagentuuriks sai Dalton, üritusturundusagentuuriks Orangetime Event, digiagentuuriks Age Creative ning disainiagentuuriks AKU. Parima kliendi auhinna sai Riigikantselei.

Lisaks kategooriapõhistele auhindadele anti välja elutööpreemia ja kaks Grand prix’d. Ühe Grand prix pälvis Taevas Ogilvy koos Tervise Arengu Instituudiga ja teise Orangetime Event koos Vool Eventsiga, kelle kliendiks oli Coca-Cola. Elutööpreemiaga tunnustati aga Linnar Priimäge.

Taevas Ogilvy koostöös Tervise Arengu Instituudiga pälvis Grand prix kampaaniaga, mis võttis fookusesse asendushoolduse ja lapsendamise. Kuna tegu on emotsionaalsete teemadega, siis loodi nende käsitlemiseks teatrilavastus, mis põhineb päris kasuvanematega läbi viidud intervjuudel. Kokku mängiti üle Eesti 15 etendust, mis said hea vastukaja nii publikult kui ka kriitikutelt.

Loe lisa: Kuldmuna 2019 Grand prix: “Südames sündinud”

Teise Grand Prix auhinna sai Orangetime Eventi ja Vool Eventsi koostöö, mille käigus korraldati kolme kuuga üks suurimaid Eestis toimunud korporatiivüritusi – Coca-Cola 700 töötaja kohtumine. Coca-Cola tulevikueesmärkide tutvustamisega suudeti siduda ka Eesti ettevõtteid tutvustav demoala Tomorrowland. 50 esinejat, 800 slaidi ettekandeid ja festivalilaadne õhustik Kultuurikatlas garanteerisid ürituse enneolematu edu: külalised 28 erinevast riigist hindasid selle seni parimaks korraldatud ettevõttesiseseks ürituseks.

Loe lisa: Kuldmuna 2019 Grand prix: Coca-Cola All-Hands Meeting

Noored said oma loovust rakendada noortekonkursil Taeva Pesamuna, kus tuli 48 tunni jooksul lahendada etteantud ülesanne. Nimelt tuli välja mõelda kampaania, mis kutsuks inimesi suhtuma negatiivsete kommentaaride kirjutajatesse empaatiaga ja vähendama internetis levivat vihakõnet. Konkursist võttis osa 56 tiimi ning võidutööks osutus Maria Rahamäe ja Daniil Golubevi koostatud kampaania “Piis näita siis”.

Loe lisa: Taeva Pesamuna 2019 võitjad hakkavad võitlema digiräuskamise vastu

Kuldmuna 2020 informatsioon on leitav kodulehel: www.kuldmuna.ee   

Helena Vaht, Dalton

Kõik uudised