12.02.2025

Loovus leiab tee! Algas tööde esitamine Kuldmunale

Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna toimub tänavu juba 27. korda. Töid saab esitada 19. märtsini, suur auhinnagala leiab aset 4. aprillil.

Töid saab Kuldmunale saata 19. märtsini.
ESITA TÖÖ

“Järjekordne aasta täis häid turundustöid on seljataga,” sõnab TULI tegevjuht Kadi Aguraijuja. “Kutsun üles kõiki agentuure, organisatsioone, üksikisikuid ja kliente oma projekte teele panema. Parimad võidavad ning ülejäänud saavad end Eesti absoluutse tipu vastu proovile panna. Aprillis saad teada, kas sinu loovus leidis tee!”

Tänavu lisandus Kuldmunale üks uus kategooria. “Üritusturundus (kuni 50 000 €)” kategooria tunnustab üritusi – olgu need suunatud avalikkusele, sise- või väliskommunikatsioonile –, mis on ellu viidud maksimaalselt 50 000 € (+ km) suuruse eelarvega (kogu ürituse kulutused kokku).

Teiseks suureks muudatuseks on see, et kategooria “PR-kampaaniad” kannab nüüd nime “Kommunikatsioon.” Kõigi muudatustega saad tutvuda siin.

Tänavuse Kuldmuna juhtideeks on “Loovus leiab tee”. Keegi ei tea, kuidas loovus päriselt töötab. Kus see algab, lõpeb või milliseid teid liigub. Loovus on justkui nähtamatu ussiauk kosmoses – tunnel, mis ühendab eetris hõljuvaid ideid, mis muidu kunagi kokku ei saaks. Nii sünnib näiliselt tühjale kohale midagi täiesti uut. Kuldmuna 2025 teema autoriteks on Liis Kilgast, Marko Kodres ja Anne Luhaäär-Mikk.

Kuldmuna žüriide koosseisud leiad siit.

Kuldmuna 2025 ajakava

  • Tööde esmailmumise vahemik: 01.01.2024 – 09.02.2025
  • Tööde vastuvõtt: 10.02 – 12.03.2025 (23:59)
  • Hilinejate vastuvõtt: 13.03 – 19.03.2025 (23:59)
  • Kuldmuna pidu: 04.04.2025
  • Tutvu varasemate võidutöödega Kuldmuna arhiivist
  • Enne töö esitamist loe kindlasti läbi juhend

Kuldmuna 2025 toetavad: Swedbank, Taevas Ogilvy, Workland, Delfi, Inchcape, Orkla Eesti, Tridens, RGB ja Balbiino.

Kuldmuna nägi ilmavalgust 1990ndatel, kui Eesti Reklaamiagentuuride Liit soovis esile tõsta andekaid loovtiime ja inimesi, kelle sihiks oli kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääride nihutamine. Praegu TULI korvis olev Kuldmuna on Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.

Kuldmuna küsimuste korral aitavad:

Terje Saar – Kuldmuna projektijuht, toetab kõikide sisuliste küsimustega ()

Kadi Aguraijuja – üldkontakt, kui te pole päris kindlad, kuhu murega pöörduda ()

ESITA TÖÖ Kõik uudised