Kirjeldus
Pärast pandeemiapausi Eesti spaad on avanud oma uksed läbi uue positsioneerimise – spaa kui alternatiiv pandeemiaajal tekitatud mugavustsoonile. Inspiratsiooniks sai Eesti spaahotellide uus konkurent – Netflix. Nii jõudsime kampaania nimeni, mis peegeldab selle vormi – Spaflix. Kampaaniaga astusime väljapoole põhikonkurentsist ja positsioneerisime spaa puhkust kui vaba aja veetmise võimalust.
- 
                                                            
Film Director
 - 
                                                            
Social media specialist
 - 
                                                            
Designer
 - 
                                                            
designer
 - 
                                                            
Data & Insights
 - 
                                                            
Media Project Manager
 - 
                                                            
Creative Director
 - 
                                                            
Photographer
 - 
                                                            
UX Designer
 - 
                                                            
Co producer
 - 
                                                            
Copywriter
 - 
                                                            
Digital Media Strategist
 - 
                                                            
Digital Media Specialist
 - 
                                                            
Project Lead
 - 
                                                            
Producer
 - 
                                                            
Media Agency
 - 
                                                            
Production Agency
 - 
                                                            
Campaign Manager
 - 
                                                            
Art Director
 - 
                                                            
Submitter