Enne kampaaniat
Nobe100 on agiilne, innovaatiline ja ajatu disainiga elektriauto. Oli ainult üks probleem – seda polnud olemas. Meie hübriidkampaania eesmärk oli seni vaid joonistel, piltidel ja kipsist mudelina eksisteerinud autole anda võimalus eluks.
Eesmärgid
1. Ühisrahastuskampaania kaudu vähemalt €60 000 kogumine.
2. Kajastused: 1 rahvusvaheline ingliskeelne kanal, 10 kanalit kampaaniariikides (Rootsi, Eesti), 5 jagamist suurte kanalite sotsiaalmeedia lehel, 5 jätkukajastust.
3. Uudise jagamine vähemalt 5 suure uudistekanali sotsiaalmeedia voos.
Strateegia
Kommunikatsiooni aluseks sai Nobe lugu, mille alustalad olid: karismaatiline looja-juht, ajatu sõiduki ajatu disain, innovatsioon (kõik keredetailid välja vahetatavad, lisaaku kohvris jne), keskkonnasääst, elustiil.
Eesmärkide saavutamiseks valisime 2 strateegilist suunda
1) Ühisrahastusplatvormi kasutamine raha kogumiseks ja kommunikatsioonikanalina ning sõnumiedastajana;
2) Massi- ja nišimeedias kontsepti tutvustamine (aegumatu klassika, leisure car) ja Eesti kui IT-riigi kuvandi kasutamine.
Rakendamine
Aprill-mai 2018
Brändiloo koostamine, eeltöö investoritga, meediapitchid Skandinaavias ja Eestis; esimeste kajastuste saavutamine.
Juuni-august 2018
FundedByMe ühisrahastuskampaania ja kampaania kommunikatsioon platvormi poolt
Juuli lõpp-august
Esimeste Nobe autode müük ja uudiste kajastamine, rahvusvaheliste kajastuste saavutamine, ühisrahastuskampaania tulemuste kajastamine, Peter Vesterbacka liitumise kajastamine.
August-september
Jätkukajastused
Tulemused
1. Ühisrahastuskampaaniaga koguti 263 investorilt €300 000).
2. Nobe tiimiga liitus Peter Vesterbacka, müüdi 7 valmimata autot.
3. 500+ rahvusvahelist kajastust (sh Reuters,CNN, ABCnews).
4. Skandinaavias ja Eestis üle 130 kajastuse.
5. Kokkulepped mitme rahvusvahelise kanaliga jätkukajastusteks 2019.
6. Facebookis lugude nähtavus ca 50 mln.
7. Nobe 100 prototüüp on ehitamisel selleks spetsiaalselt loodud väikses tehases.