Kirjeldus
Lõime igale Eesti inimesele võimaluse meie reservväelasi tunnustada - ostes digilaigus tooteid, mille müügitulust osa annetatakse Reservväelaste fondi. Tegemist oli väga suure sotsiaalse mõjuga kampaania, mille teise lainega jätkame 2025. Kampaania on 50% tootekampaania (piim, jäätis jne) ja 50% teenusekampaania (Eesti riigikaitse / Kaitsetahe).
- 
                                                            
Project lead
 - 
                                                            
Creative director
 - 
                                                            
Video production
 - 
                                                            
Project manager
 - 
                                                            
Copywriter
 - 
                                                            
Art director
 - 
                                                            
Technical
 - 
                                                            
A. Le Coq
 - 
                                                            
Balbiino
 - 
                                                            
COOP pank
 - 
                                                            
Tere
 - 
                                                            
Apotheka
 - 
                                                            
MM grupp
 - 
                                                            
Goldtime