Loovusfestival Kuldmuna premeerib turundusmaailma säravamaid tegijaid
Jaanuari lõpus saab taaskord alguse loovusfestivali Kuldmuna konkurss, mis on juba 21 aastat olnud turundusvaldkonna agentuuride ja klientide meistrivõistlus ning uute säravate staaride kasvulava. Turundusmaailma parimad saavad auhinnaga pärjatud 15. märtsil Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal.
Kuldmuna konkurssi ja auhinnagalat korraldava Turundajate Liidu (TULI) tegevjuht Signe Kõiv ütles, et kui möödunud aasta juubelil keskendus Kuldmuna valdkonna kogenud tegijatele, siis tänavune konkurss on pilguheit tulevikku – 21. Kuldmuna on pühendatud noortele.
“Kuldmuna keskendub sel aastal noortele, meie helgele tulevikule. Nemad määravad selle, milline on turundus aastate pärast ja milliseid silmapaistvaid loovlahendusi hakatakse siis ellu viima. Seetõttu toome järgnevate nädalate jooksul esile juba noores eas valdkonnas positiivset tähelepanu teeninud tegijaid. Samuti julgustame kõiki noori 27. veebruaril algaval Pesamuna konkursil osalema, et oma loovusel lennata lasta ja turundustalent proovile panna,” lisas ta.
Kõivu sõnul löövad Kuldmuna korraldamises kaasa neli professionaalset üritusturundusagentuuri, kes pingutavad selle nimel, et loovsündmus oleks meeldejääv ja annaks kõikidele turundushuvilistele positiivse elamuse. “Tunnustame Kuldmunaga valdkonna parimaid ja anname impulsi nihutamaks piire võimatu ja võimaliku vahel. Kes seda oma silmaga tahab tunnistada, peab valmis olema kiireks tegutsemiseks, sest kohtade arv galale on piiratud.”
TULI juhatuse liikme Annika Aviksoni sõnul on Eesti vanim turundusalane konkurss Kuldmuna läbi aastate seisnud selle eest, et kõrgeima loomingulise tasemega silma paistvad tööd saaksid vääriliselt hinnatud.
“Juba 1990ndatel alguse saanud Kuldmuna konkurss on läbi elanud paremaid ja halvemaid aegu, aga täna võib julgelt öelda, et Kuldmuna auhindadel on reaalne kaal – seda nii agentuuri töötajate, klientide kui ka üldsuse silmis. Kuldmuna on ikkagi turunduse valdkonna tippsündmus. See on üks reaalseid motivaatoreid, mis ajendab rohkem pingutama ja võtma ka suuremaid riske, et teha midagi erilist ja silmapaistvat, mis omakorda meie valdkonda tervikuna edasi arendab ja selle olulisust kinnitab,” märkis Avikson.
Möödunud aastal esitati Kuldmuna konkursile rekordilised 719 võistlustööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 42 kuldmuna, 42 hõbemuna, 50 pronksmuna ning 5 erimuna.
2019. aasta Kuldmuna tööde ametlik vastuvõtt algab 29. jaanuaril. Kultuurikatlas toimuva piduliku auhinnagala pileteid on võimalik soetada Kuldmuna kodulehelt: https://www.kuldmuna.ee/auhinnagala/piletid. Soodushinnaga piletid on saadaval 31. jaanuarini.
Turundajate Liit on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest (reklaam, bränding, kasutajakogemus jne) kui väärtusest ning tagada tegijate tase selle väärtuse kasvatamisel.
Tänavuse Kuldmuna kohta saab täiendavat infot nendelt veebilehtedelt:
- Kuldmuna koduleht: https://www.kuldmuna.ee
- Facebook (Kuldmuna): https://www.facebook.com/kuldmuna/
- Facebook (Kuldmuna 2019 auhinnagala): https://www.facebook.com/events/205118640377161/
Lisainfo:
Signe Kõiv
Turundajate Liit
Tegevjuht
E-mail:
Mob: +372 502 3456
Merilin Sarapuu
Dalton / Kuldmuna kommunikatsioon
E-mail:
Mob: +372 569 56244