Kuldmuna avalduste aeg lõppeb 18. mai(23:59), hilinejate töid ootame 26. maini
Viimane võimalus osaleda 2021. aasta Kuldmuna konkursil -kokkuvõte käsi- ja kaugtöö aastast. Tööde esitamise tähtaeg: 18. mai (kell 23:59). Hilinejate tööde vastuvõtt: 19. – 26. mai (kell 23:59). Suvine auhindamine toimub 1. juulil Põhjala tehases. Rohkem infot peagi.
Kuldmuna 2021 ajakava:
- Tööde esitamise tähtaeg: 18. mai (kell 23:59)
- Hilinejate tööde vastuvõtt: 19. – 26. mai (kell 23:59)
- Esitatavate tööde esmailmumise vahemik peab olema: 25. jaanuar 2020 – 4. aprill 2021
- Suvine auhinnagala: 1. juuli
“Kuldmuna konkurss on alati lõppenud väärilise auhindamisega, ka sel aastal on see meie kõrgeim prioriteet. Me pole juba väga ammu kohtunud ja igatsus üksteist näost näkku näha ja tunnustada on suur,“ ütles TULI esindaja Anniken Haldna. „Arvestades kestvaid piiranguid seoses avalike ürituste korraldamisega, oleme otsustanud mais toimuma pidanud Kuldmuna 2021 gala lükata 1. juulile. Meile on väga oluline, et kõik külastajad saaksid nautida üritust turvalistes tingimustes ja oleme optimistlikud, et südasuvisemal kuupäeval on see võimalik,“ lisas ta.
Loovusfestivali Kuldmuna 2021 gala toimub toimub neljapäeval, 1. juulil väliüritusena Tallinnas Põhjala tehases. Sündmuse korraldamisega tegelevad üritusturundusagentuurid Elamusstuudio ja Broadline.
Rohkem infot Kuldmuna 2021 teema, kategooriate ja žüriide koosseisude kohta: kuldmuna.ee
Kuldmuna korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest.
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem TULI kätte läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Nüüdseks juba 23. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui konkurentide silmis.