Osta
pilet

Kuldmuna 2019 konverents


Kuldmuna tuleb sel aastal suurejoonelisem kui kunagi varem, sest lisaks loovkonkursile ja auhinnagalale korraldab Turundajate Liit ürituse raames esmakordselt konverentsi, mis toimub 14. märtsil Kultuurikatlas.

Just nagu konkurss ise, nii on ka konverents pühendatud noortele, meie tulevikule. Oleme Eestisse kutsunud mitmed maailmaareenil tuntust kogunud noored tegijad, kelle lood võiksid innustada igas vanuses kuulajaid ja kindlasti neid, kes oma ettevõttes just noori sihtgrupina näevad.

Aeg: 14. märtsil 2019 kell 10:00-16:00
Asukoht: Kultuurikatla Terrassisaal (Põhja pst 27A, Tallinn)
Keel: inglise keel
Korraldaja: Turundajate Liit (TULI)
Liitu: FB event


Osta konverentsi pilet


Esinejad:

Päevakava:

09:00-10:00
Hommikukohv

10:00-10:10
Päevajuhi Anoorupa Bose tervitussõnad (ingl. k)

Anoorupa Bose on India Ogilvy ning Saatchi & Saatchi taustaga loovjuht, kelle spetsialiteediks on digitaalne meedia. Peale 11 aastat India pulbitsevas digiturunduse skeenes hakkas ta otsima uusi loomingulisi väljakutseid ning kui avanes võimalus liituda Eesti loovagentuuri Tabascoga, ei vaadanud ta enam tagasi. Tänaseks on Anoorupa juba aasta aega Eestis elanud ja töötanud.




10:10-11:00
Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab? 

Heidi Reinson, Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert 

Kantari globaalsetele uuringutele ja Emori kohalikele andmetele tuginedes vaatame noortele otsa ning arutleme, millised nad on ja kuidas neid kohelda.

Loe intervjuud Heidi Reinsoniga SIIT!




11:00-12:00
Briifi lahendamine 48 tunniga olenemata kliendi asukohast

Maksimilian Kallhed, The Pop Up Agency kaasasutaja (ingl. k)

Maksimilian on loovnõustamisagentuuri The Pop Up Agency kaasasutaja ja valdavalt tuntud selle poolest, et lahendab turundusülesanded 48 tunniga ning reisib ringi kogu maailmas. Ta on töötanud enam kui 55 riigis ja tema klientide seas on nii riikide valitsused, üleilmsed kaubamärgid kui ka reklaamiagentuuride võrgustikud. Tema eesmärk on purustada stereotüübid sellest, keda me peame nn loovisikuteks, ning ta usub, et seda on võimalik teha kaasamise kaudu. 2018. aastal arvati ta meeste arvestuses maailma 50 parima võrdsuse eestkõneleja sekka turunduse ja meedia vallas.

Loe intervjuud Maksimilian Kallhediga SIIT!

12:00-13:00
Lõunapaus

13:00-14:00
Kuidas saada parimaks restoraniks TripAdvisoris ja tippdisaineriks Pariisi moenädalal? (How to bullsh*t your way to number 1)

Oobah Butler, Vice'i ajakirjanik (ingl. k)

Oobah Butler on maailmakuulus Vice'i ajakirjanik, filmitegija ja kirjanik, kes kasutab oma töös peamiselt komöödiat ja absurdi, et osutada nüüdisaja pinnapealsusele. Näiteks pärast seda, kui ta muutis oma tagahoovi TripAdvisoris hinnatuimaks Londoni restoraniks, troonis ta kogu maailma väljaannete esilehtedel ning teda intervjueerisid telekanalid üle kogu maailma. Olenemata sellest, kas ta tüssab teksadisainer Georgio Pevianina esinedes Pariisi moenädala tipptegijaid (ja kogub taas enam kui 20 miljonit vaatamist) või saadab teisi inimesi endaks maskeerituna telekanalitesse, on tema püüdluseks maailma uurimine intrigeerival moel.

Loe Oobah Butleri kohta pikemalt siit: Kuidas saada TripAdvisoris Londoni nr 1 restoraniks ja tippdisaineriks Pariisi moenädalal?

14:00-14:30
Mõjuisikute kasutamine turunduses rahvusvahelisel areenil

Eslimah, Grazia Qatar’s Influencer of the Year 2018 (ingl. k)

Eslimah on rahvusvaheliselt tuntud moe- ja reisiblogija Instagramis, kelle igapäevaametiks on inglise keele õpetamine. Enam kui 259 000 jälgijaga eestlanna räägib koostööst mõjuisikuga rahvusvahelisel tasandil - mida tuleks turundajatel silmas pidada ja milliseid vigu tasub vältida. 





14:30-15:00
Kohvipaus

15:00-16:00
Kuidas paremaid töökeskkondasid kujundada? ( WHY, HOW AND WHAT of Culture Building)

Spencer Heijnen, Culture Builders konsultant (ingl. k)

Spenceri isiklik ja ametialane eesmärk on aidata inimestel, organisatsioonidel ja ühiskondadel heale järjele jõuda. Konsultandi ja koolitajana kasutab ta parimaid juhtimispraktikaid kombineerituna teadmistega psühholoogiast.

Oma inspireerivas ettekandes jagab Spencer kogemusi töökeskkondade parendamisest üle maailma. Tema ettekanne on väga interaktiivne! Osalejad ei ole ainult kuulaja rollis, vaid saavad võimaluse maailma parimate tiimide praktikaid kohe ka rakendada.

Spencer on lõpetanud Oxfordi Ülikooli Clarendoni Fondi stipendiaadina – võimalus, mis saab osaks vaid 1% kandideerijatest. Ülikoolis õppis ta, kuidas viia läbi mastaapseid ühiskondlikke muutusi. Samuti kuulub ta tervise ja mindfulness praktikate edendajana Dutch National Think Tank mõttekotta.

Loe intervjuud Spencer Heijneniga SIIT!

Registreerimine:

Turundajate Liidu liikmele 
139 € + km

Tavahind 
199 € + km

Osalustasu sisaldab: ettekanded, hommikukohv, lõunapaus ja pärastlõunane kohvipaus.


Osta konverentsi pilet


Kontakt: 
Signe Kõiv
Turundajate Liit MTÜ
signe@turundajateliit.ee
(+372) 5023 456