Eesti tutvustamine Euroopa Liidu nõukogu eesistumise raames
2018: Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
Suurprojekti erimuna 2018
Kirjeldus
Eesti Euroopa Liidu Nõukogu eesistumine pakkus võimaluse rääkida rahvusvahelisele avalikkusele Eesti lugu. Selleks töötati välja terviklik lähenemine, mille aluseks oli selge põhilugu ja sõnumid, seda toetav visuaalne pool, ning toetavad tegevused ja kanalid, mille kaudu lugu räägiti. Eestisse jõudis kuue kuu jooksul üle 1000 välisajakirjaniku, Eestit ja eesistumist puudutavad teleuudised jõudsid kuue kuu jooksul maailma mõjukaimate telekanalite vahendusel miljonite vaatajateni. Ainuüksi Tallinna digitaalvaldkonna tippkohtumiselt tootsid maailma telekanalid üle 2500 erineva uudisloo.
Strateegiline koordineerimine Tiina Urm, Turunduslik projektijuhtimine Birgit Prikk. Eesistumise kommunikatsioonijuht Livia Vosman, välismeedia nõunik Maris Hellrand, sotsiaalmeedia Liina Rüütel, veebilehed Tiina Rekand. Eestit tutvustava identiteedilahenduse lõi agentuur Identity, liikuvaid infograafika lahendusi valmistas loovagentuur Dada