Defolio juhend

Kuidas esitada töid Kuldmuna 2024 konkursile?

Enne Kuldmuna konkursile töö saatmist lugege hoolikalt läbi võistluse üldteave ja reeglid.

Juhendi leiate kuldmuna.ee/juhend lehelt.

Tööde esitamise jätkamiseks peate registreeruma Defolio kasutajaks, autoriseerides oma konto või logima sisse läbi Facebooki või Google’i. Pange tähele, et kui osalete konkursil, võivad korraldajad teiega ühendust võtta. Seetõttu soovitame tungivalt täita oma konto teabe väljad.

  • Kuidas töid esitada?

Vali esimesest ripp-menüüst kategooria, kuhu soovid töö esitada – pane tähele, et igal tööl peab olema konkursil osalemiseks pealkiri (mida kuvatakse ka arvel). Vali kas üksik töö (separate work), või seeria (seeria esitamise juhend vt allpool).

Täitke ankeediväljad(paremal) ja lisage juhendi järgi kohustuslikud materjalid vasakpoolsesse kasti.

 

  • Kuidas seeriat esitada?

Mis on seeria? Seeria on kuni viiest osast koosnev kindla meedia põhine teoste jada, mis on osa ühest kampaaniast. Toodete korral kuulub seeriasse kuni viis liiget ühest tooteperekonnast.

Seeria esitamiseks on vaja üksiku töö (separate work) asemel valida does this belong to series väljal “Create new”. Nimeta seeria ja lisa esimene element jadast selle alla.

Iga järgmine töö vali eelnevalt loodud seeria alt.  Seeria kuvatakse arvel ühe reana ja selle hind on 150 eurot (soodushind 120 eurot).
Seeriate puhul võib ühe seeria ühe teose kohta esitada kuni kaks faili. Kokku võib seeriana esitada maksimaalselt viis tööd (10 faili).

FAQ

  • Kui töö kohustuslik element on .jpg?

Kui kujundusest nõutakse jpg-faili, siis on mõeldud A4-formaadis (maastik või portree) 150 dpi RGB-faili.

 

  • Kui töö kohustuslik element on video?

Konkursile esitatavad mis tahes filmifailid tuleb esitada avaliku YouTube’i või Vimeo lingina. Väljund ei tohi kanda ühtki vihjet esitajale välja arvatud juhul, kui töö esitab väljundis märgitud klient/tellija ise. Ent sellisel juhul tuleb tagada, et Youtube’i või Vimeo lingis ega esitaja nimes poleks äratuntavaid seoseid kliendi/brändiga. Film peab olema HD-resolutsioonis. Tähtis on, et filmifailidele pääseks ligi iga soovija, mitte ainult see, kellele link on saadetud.

Kõikide filmifailidega (ka case study filmidega) tuleb esitada eelvaate .jpg-fail, milleks on HD-formaadis iseloomustav kaader klipist. Kaadri valikul peab arvestama, et seda kuvatakse ka ruuduks formaadituna (vaadeldav on ainult kaadri keskosa).

Case study filmid ei tohi olla pikemad kui 3 minutit. Case study film on hea väljund, et selgitada aktsiooni mõju sihtrühmale või ühiskonnale. Hea case study vahendusel saab žürii aru, mis oli algne idee, millist probleemi üritati lahendada ja milline oli lõpptulemus.

  • Kui töö kohustuslik element on PDF?

Enamikes kategooriates on võimalik või kohustuslik tööle lisada ka põhjalikum pdf-fail. Selle mõte on täpsemalt selgitada esitatava teose omadusi, funktsioone, eesmärke ja muud esitaja meelest ja töö seisukohast olulist infot. See fail peab olema esitatud A4-formaadis ning võib sisaldada kuni 5 lk pilte ja infot.

  • Kui töö kohustuslik element on link?

Digilahenduste linkide korral ära laadi näidiseid üles oma ettevõtte nime kandvasse serverisse, kuna konkurss on anonüümne. Eksimuse korral võidakse töö konkursilt kõrvaldada.

  • OLULINE! Ära unusta lisada projektiga seotud autoreid
Tiimi nimed ja rollid: autorite, kaasautorite, alalõikude tegijate ja muude oluliste tegijate märkimisel tuleb olla täpne, juba esitatud tööl ei saa enam nimesid muuta.

Veel:

Töid ei pea Defolio keskkonda sisestama korraga, vaid saab esitada esitamisperioodi vältel endale sobival ajal. Kuupäevi tuleb siiski hoolikalt jälgida, et kõik tööd saaksid esitatud ja arved genereeritud hiljemalt 27.03.2023 (kell 23:59). Hilinejad maksavad iga töö eest lisatasuna 50% kehtivast hinnast. 

Kui on küsimusi, kirjutage